Blog
Laat je inspireren!
Origineel communiefeest? Tuurlijk dat!
Origineel communiefeest waar het plezier van afspat? Yes! Duik mee in het communiefeest van Julie en ontdek zelf of zo’n feest ook bij jouw communicant past.
Winters personeelsfeest
Een winters bedrijfsfeest? Dat is buitengewoon gezellig en pure ontspanning voor al je medewerkers. Lees hier waarom.
8 tips om je feest budgetvriendelijk te houden!
Als Belg weten we hoe we van het leven moeten genieten. Feesten hoort daar zonder enige twijfel helemaal bij! We geven graag feestjes, toch? Maar... elk feestje, groot of klein, heeft zijn prijs. Lees onze 10 tips om niet te diep in je buidel te moeten tasten!
Hoe organiseer je een Buitengewoon Bedrijfsfeest?
Een bedrijfsfeest organiseren? Zo maak je er een topeditie van! Het is hét moment om collega’s samen te brengen, successen te vieren en de teamspirit te versterken. Of je nu kiest voor een ontspannen bedrijfsuitje in het groen of een knallend personeelsfeest met alles erop en eraan, bij ‘t Veldt maken we er een onvergetelijke ervaring van. Laat je inspireren door onze tips en maak van jouw bedrijfsfeest een schot in de roos!
Hoe maak je van een buitenfeest een feest vol Buitengewone Beleving?
Buiten feesten, heerlijk! Met tsjilpende vogeltjes of een kabbelend beekje op de achtergrond, vuurschalen om gezellig rond te kruipen met vrienden, onderonsjes onder de blote sterrenhemel.
Maar hoe maak je van zo’n ‘buitenfeest’ een feest vol Buitengewone Beleving?
Vier het Nieuwe Leven: Tips voor een buitengewone babyborrel!
Zijn jullie zwanger? Proficiat! Dan staan jullie heel wat ‘eerste momenten’ te wachten en een fase in je leven waarin een heuse ‘mindshift’ gebeurt. Geloof me, je gaat veel dingen in een ander daglicht zien binnenkort, ‘in a good way’.
Wil je de eerste weken na de bevalling even ‘gewoon genieten’ van elkaar, jullie gezinnetje en de tijd samen? Dan is een babyborrel een goed idee! Je viert samen met je familie en vrienden dit kleine wonder maar dan wel nadat je even bekomen bent. Zo’n nieuw leven zet immers alles even op zijn kop. Toch? Op een positieve manier, maar niettemin… het brengt heel wat teweeg.
Hoe dan ook, misschien zijn een paar tips wel welkom voor de organisatie van jullie babyborrel? Hier gaan we.
Hoeveel drankjes en hapjes voorzie je per persoon op een feestje?
Hoeveel drankjes en hapjes voorzie je per persoon op een feestje? Hoe bereken je dat?
Hoe doe je dat: een communie of lentefeest organiseren?
Organiseer jij binnenkort een communie- of lentefeestje? Begin je de stress al te voelen of heb je er gewoon keiveel zin in?
Hoe dan ook, misschien zijn een paar tips meer dan welkom? Daarom deze checklist!
De eerste to-do’s op je lijstje zijn normaal al gebeurd: prik een DATUM, bepaal je BUDGET en kies een LOCATIE! Misschien heb je ‘t Veldt gekozen als locatie. Top! Dan zien we elkaar snel! 🙂